نوشته شده توسط : ون وود

چوب پلاست ون وود محصول برتر نسل جدید، در طیف وسیعی از رنگ ها، طرح ها و اندازه هاست که ظرافت چوب طبیعی را به نمایش می گذارد. با ترکیب مواد منحصر به فرد، چوب پلاست ون وود بسیار بادوام، نشکن است و مهمتر از همه نیازی به تعمیر و نگهداری، رنگ آمیزی یا شتشوی منظم سطح ندارد. این امر چوب پلاست ون وود را برای مصارف  بیرونی ( فضای باز ) به مصالح عالی تبدیل کرده است.

چوب پلاست ون وود با ترکیب ویژگی های منحصر به فرد، محصولی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر خرابی در شرایط آب و هوایی سخت، ضد خوردگی، ضد موریانه و ضد پوسیدگی است و طول عمر چوب پلاست را بیش از 25 سال تضمین می کند.

چوب پلاست ون وود برای استفاده آسان است و آن را به بهترین راه حل نسبت به انتخاب های معمولی مانند چوب طبیعی، تخته های فیبر سیمانی، فلزات و پانل های چند لایه روکش چوب که در استفاده بیرونی ( فضای باز ) خراب می شوند، تبدیل می کند.

از آنجایی که چوب پلاست ظاهر دلپذیری به مجموعه هایی که در آن استفاده می شوند، می بخشد، کنجکاوی زیادی برای دانستن دلیل ظاهر جذاب آنها وجود دارد.

از آنجایی که چوب آب را نگه نمی دارد و در برابر آب مقاومت زیادی ندارد، بهتر است از چوب پلاست به جای تخته سه لا در نمای بیرونی خانه استفاده شود. استفاده از چوب پلاست در آشپزخانه ها به دلیل خاصیت 100% ضد آب و ضد حریق بودن آنها بی خطر است. هنگامی که صحبت از تابلوها می شود، چوب پلاست به دلیل مزایای زیادی که دارد، بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

بر خلاف قاب های چوبی یا سایر انواع درب، فریم های درب چوب پلاست ضد آب، در برابر اعوجاج مقاوم است و سازگاری زیادی با شرایط بیرونی ( فضای باز ) دارد.

چوب پلاست ون وود توسط متخصصان کنترل کیفیت با دقت و توجه زیاد، تست می شوند تا مطمئن شویم که 100٪ بی عیب و نقص هستند. ما به مشتریان خود محصولات سفارشی ارائه می دهیم تا برای همه نیازهای آنها مطابق با سلیقه ایشان و ایده آل آنها باشد. به دلیل تلاش برای حفظ کیفیت محصولات ما در سراسر کشور  مشتریان عزیز زیادی داریم.

ما مفتخریم که محصولات چوب پلاست را به عنوان انقلابی در صنعت ساخت و ساز معرفی می‌کنیم که برای هر سازنده‌ای محصول ایده آل و کاربردی  است، زیرا ویژگی‌های آن شامل مقاومت عالی در برابر آب، آتش و موریانه است که همه آنها از دغدغه‌های اصلی سازندگان هستند.

پانل های دیواری به دلیل اینکه همیشه در فضای باز هستند باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. چوب پلاست مصالح ایده آلی برای پانل های نما و محوطه نسبت به فلز، شیشه، سنگ، پی وی سی است.

برای مشاهده نمونه پروژه ها به ون وود مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست , دیوارپوش چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

هنگام انتخاب یا ساخت مبلمان فضای باز، چوب یک انتخاب قابل درک است. اما ممکن است همیشه به دلیل محدودیت های طبیعی ایده آل ترین انتخاب نباشد. خوشبختانه راه حلی برای این معضل وجود دارد. چوب پلاستیک به طور موثر همراه اشکال سنتی چوب با داشتن خواص منحصر به فرد نیاز شما را برطرف می کند.

در ویلا و حیاط خانه چوبی حتما مبلمان فضای باز چوب پلاستیک مورد نیاز و ضروری است . طراحی و نوع آن، به سلیقه شخصی و دید کلی شما در خصوص محوطه سازی بستگی دارد. باید سبک داشته باشید. میز و صندلی چوب پلاست یکی از محبوب ترین و با دوام ترین مبلمان فضای باز برای حیاط منزل و باغ است. برای انتخاب انواع مختلف صندلی و میز چوب پلاستیک که بسیار مقرون به صرفه تر از انواع دیگر است، ون وود با طرح ها و رنگ های مختلف در کنار شماست تا مطمئن شود خواسته شما برآورده شده است. مبلمان فضای باز چوب پلاست می تواند یک انتخاب عالی برای ویلا یا محوطه شما باشد.

مزایای مبلمان چوب پلاستیک به شرح ذیل می باشد:

تطبیق پذیری

از مهمترین نقاط قوت مبلمان ساخته شده از چوب پلاستیک می توان به تنوع مواد آن اشاره کرد. درست مانند چوب معمولی، شما می توانید چوب پلاست را برش داده و به شکل مبلمان دلخواه خود درآورید.

علاوه بر این ، می توانید از طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها انتخاب کنید. تولید کنندگان می توانند چوب پلاستیکی را در همه چیز از قهوه ای خاکی و خاکستری سنگی تا فیروزه ای گرمسیری و قرمز روشن تولید کنند. همچنین می توانید سطوح صاف تر پیش فرض یا زیبایی چوب مانند را انتخاب کنید.

تعمیر و نگهداری آسان

در مقایسه با چوب معمولی، نگهداری و تمیز نگه داشتن چوب پلاستیک آسان است. برای برطرف کردن ترک خوردگی و لبه های آسیب دیده نیازی به سنباده، رنگ آمیزی یا روکش ندارد. به علاوه، نیازی نیست مواد شیمیایی مضر را به آن اضافه کنید تا در وضعیت خوبی بماند.

 علاوه بر این ، بعداً نیازی به رنگ آمیزی یا روتوش نخواهد داشت زیرا رنگهای آن به مرور زمان به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش محو نمی شوند. تنها کاری که باید روی مبلمان ساخته شده از چوب پلاستیک انجام دهید این است که آن را با آب و صابون تمیز کنید.

استحکام

مبلمان فضای باز ساخته شده از چوب سنتی به دلیل ماهیت ارگانیک آن می تواند به طور قابل توجهی خراب شود و آسیب جدی ببیند. در مورد چوب پلاستیک، چنین نیست. زیرا در برابر همه آسیب های معمول چوب مقاوم است. نمک، روغن، رطوبت طولانی مدت و ترک خوردگی مبلمان شما را ضعیف و خراب نمی کند. در عین حال، ارگانیسم های مزاحم مانند قارچ ها، کپک ها و حیوانات مزاحم به چوب پلاستیک حمله نمی کنند و باعث از بین رفتن آن نمی شوند. شما می توانید مطمئن باشید که مبلمان شما در مقابل تمام این خطرات دوام می آورد.

دوستدار محیط زیست

شاید شگفت انگیزترین مزیت مبلمان چوب پلاست، سازگاری با محیط زیست باشد. چوب پلاستیک از بازیافت موادی از بطری ها و سایر محصولات بازیافتی که مصرف شده اند و اکنون به زباله تبدیل شده اند، ساخته مس شود. بنابراین زندگی جدیدی را به زباله ها می دهد که در غیر این صورت به محل دفن زباله می روند و آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست ما وارد می کنند. تولیدکنندگان چوب پلاستیک این ضایعات را به مواد مفید برای مبلمان با دوام و سایر کاربردها تبدیل می کنند. حتی خود چوب پلاستیک نیز کاملاً قابل بازیافت است. بنابراین اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون داخلی چوب پلاست خود گرفتید، شرکت ها می توانند مبلمان قدیمی را پس گرفته و دوباره به چرخه برگردانند. حتی ایجاد چوب پلاستیکی باعث انتشار حداقل گازهای گلخانه ای می شود و تأثیرات زیست محیطی را بیشتر کاهش می دهد. این بدان معناست که با خرید مبلمان چوب پلاست نقش کمی در تولید کربن خواهید داشت و همچنین تعداد درختان قطع شده برای مبلمان چوبی را کاهش می دهید.

-اغلب مقرون به صرفه تر از گزینه های دیگر از جمله چوب و فلز است.

-برای جابجایی و تنظیم مجدد سبک و آسان است.

-عمدتا نشکن است، ضربه خوردن و افتادن به آن آسیبی نمی رساند.

-برخلاف چوب ترک نمی خورد و نیاز به پالایش ندارد.

-تنوع رنگ و طرح زیادی دارد.

-ضد آب است و بهترین گزینه برای استفاده در باران است. زنگ نمی زند و ترک نمی خورد.

-برای کودکان بی خطر است. لبه ها و گوشه های تیز ندارد.

جهت مشاهده ی نمونه پروژه ها وبهره مندی از مزایای مبلمان فضای باز چوب پلاست به ون وود مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست , دیوارپوش چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

نمای کامپوزیت چوب پلاستیک و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید.

نمای چوب پلاست ون وود یک راه حل اکولوژیکی و بدون مواد شیمیایی برای روکش و نماهای خارجی است. ون وود طیف محصولات گسترده ای را برای روکش ارائه می دهد که با فناوری نوین تولید شده اند. چوب پلاست این امکان را به نمای ساختمان شما می دهد تا در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب با موفقیت استفاده شود. روکش های چوب پلاست برای نما بدون رزین و مقاوم در برابر پوسیدگی هستند.

چوب پلاست نمای الوارکده می تواند 30 سال عمر مفید داشته باشد. این واقعیت بر اساس بررسی شرایط از جمله کیفیت کار در زمان نصب و قرار گرفتن چوب پلاست در معرض آب و هوا از جمله مکان، ارتفاع و طراحی است.

چوب پلاست نما یک سیستم تکمیل بیرونی شبیه به یک پوسته یا یک لایه اضافی غیر باربر است که یک هدف دوگانه را انجام می دهد. نه تنها به محافظت از فضای داخلی ساختمان در برابر عوامل جوی کمک می کند، بلکه نما را نیز تزئین و جذاب می کند. چوب پلاست مناسب نما، به عایق بودن ساختمان و مقرون به صرفه بودن آن کمک می کند و در عین حال عایق حرارتی ایجاد می کند و تغییرات دمایی داخل ساختمان را کاهش می دهد. همچنین به بهبود آکوستیک داخلی و نور روز کمک می کند.

چوب پلاست افزایش تطبیق پذیری نما  با تکنولوژی

در آخرین بررسی های انجام شده، به تازگی کارشناسان چوب پلاست را به عنوان جایگزین پایدار چوب معرفی کرده اند. این تحقیق با عنوان "استفاده از فناوری کامپوزیت چوب پلاستیک برای افزایش تطبیق پذیری"، مزایای کامپوزیت های چوب پلاستیک را به عنوان جایگزینی برای چوب طبیعی بررسی می کند. در حالی که چوب همیشه مورد توجه قرار گرفته است، معماران و مهندسان در سراسر جهان متوجه شده‌اند که استفاده از چوب پلاست بسیار مناسب است. این نکات از مرحله تهیه و محدودیت‌های مربوط به نحوه پردازش آن تا چالش‌های مربوط به نصب و طول عمر آن به ویژه در آب و هوای غیرقابل پیش‌بینی می باشد. چوب پلاست های های مبتنی بر چوب می توانند از طریق استفاده مجدد از الوارهای دور ریخته شده، هدف دیگری را به بخش پایانی عمر چرخه عمر الوار اضافه کنند.

وقتی چوب پلاست به عنوان یک راه حل برای نمای خارجی ساختمان استفاده می شود مزایای زیادی دارد. اولا، چوب به طور طبیعی زیبا است و احساس گرم و جذابی ایجاد می کند. هر تکه چوب از نظر ظاهری کاملاً منحصر به فرد است، با رنگ و طرح دانه منحصر به فرد خود. چوب پلاست دارای رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی است. علاوه بر این، چوب پلاست یک متریال سبک وزن است که می تواند به راحتی تغییر و در طول عمر خود به عنوان یک مصالح ساختمانی ایده آل استفاده شود.

چوب پلاست نما، به دلیل پایداری آن به عنوان یک راه حل برای نمای خارجی بسیار مورد اقبال قرار گرفته است. بسیار بادوام، کاملاً زیست تخریب پذیر است و یک ماده تجدید پذیر است. چوب پلاست، به دلیل خواص پایدار آن به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و در صنعت ساختمان سبز ترویج می شود.

هنگامی که خواص الاستیک و استحکام کامپوزیت های چوب پلاست مشخص شد، طراحی و توسعه برای نمای ساختمان بسییار مورد استقبال متخصصان قرار گرفت. با نمای چوب پلاست ساختمان، خلاقیت با زیبایی شناسی ملاقات می کند.

"استفاده از فناوری کامپوزیت چوب پلاستیک برای افزایش تطبیق پذیری" بسیار توصیه شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای چوب پلاست نما، عملکرد و طراحی که چوب پلاست ها می توانند به معماران و مهندسان ارائه دهند و مشاهده ی نمونه پروژه ها به ون وود مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست , دیوارپوش چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

استفاده از چوب پلاست برای پله ها در ظاهر شیک و منحصر به فرد تاثیر بسیار زیادی دارد.

پله ها یکی از مهم ترین بخش های هر سازه ای هستند و همچنین یکی از ساده ترین راه ها برای خطا در پروژه می باشند. ساخت پله چوب پلاست باید از نظر ارتفاع و عرض یکنواخت و دقیق باشد چرا که سطح ناهموار و مهندسی نشده پله چوب پلاست می تواند باعث زمین خوردن افراد شود.

اصول ساخت پله چوب پلاست

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در طول روز بارها از پله ها بالا و پایین بروید و اصلا متوجه آن و خسته نشده باشید. دلیلش این است که آن پله ها با دقت و مهارت ساخته شده اند. حقیقت این است که پیمودن پله ها برای انسان اساساً سخت است و تحقیقات فوق العاده ای برای ایمن تر کردن پله ها انجام شده است. با این حال، پله ها یکی از بزرگترین محل های آسیب رسان در داخل یا خارج از خانه هستند. برای ساختن مجموعه ای از پله ها که خطر آسیب رساندن نداشته باشند، نیاز به برنامه ریزی، آینده نگری و مهارت است.

اولین قدم در ساختن پله چوب پلاست، اندازه گیری فاصله بین سطوح افقی است که باید از آن بالا بروید و سپس با تقسیم بر هشت تعداد پله های چوب پلاست مورد نیاز را بدست آورید. به این دلیل است که وقتی ضخامت آج را حداقل یک اینچ اضافه کنید، کمتر از حداکثر ارتفاع خیز خواهد بود. فضای افقی انعطاف پذیرتر است و می توانید فضای افقی را گسترش دهید تا از حداقل 10 اینچ آج برسید. همه اینها به منظور اطمینان از ایمنی ضروری است و معمولاً آنقدر انجام می شود که دقیق و مرتب باشد.

همه این نگرانی ها را می توان با استفاده از پله چوب پلاست با کیفیت برطرف کرد. چند ویژگی به شما کمک می کند تا چوب پلاست با کیفیت بالا را برای پله  انتخاب کنید.

پله‌هایی که از چوب پلاست باکیفیت ساخته شده‌اند، مواد لاستیکی و مقاوم در برابر لغزش هستند که از نفوذ رطوبت جلوگیری می کنند. هر چقدر از عمر پله چوب پلاست بگذرد، برای بالا رفتن ایمن‌تر خواهد بود. پله های چوب پلاست با ظاهری براق و یکپارچه برای فضای داخلی فوق العاده هستند و چلوه دیگری را به خانه شما می بخشد.

 پله چوب پلاست محافظ ضد لغزش

چوب پلاست ون وود برای ساخت پله‌هایی ایمن و بدون لغزش ساخته شده اند تا ایمنی بی نظیر و طولانی‌مدت را برای شما تامین کند.

دوام طولانی پله چوب پلاست

پلیمر مهندسی شده و ماهرانه پله های چوب پلاست،  بدون لغزش ما به راحتی در برابر امواج فرابنفش، رطوبت و هر گونه شرایط آب و هوایی محافظت می کنند. در مقابل خط و خش و سایش مقاوم هستند. این ویزگی ها چوب پلاست را به عنوان مصالح  ضد لغزش در فضای باز و داخلی برای پله مطرح می کند.

پله چوب پلاست امکانات شما را با قیمتی مقرون به صرفه ارتقا می دهد و ایمنی پله ها را بهبود می بخشد و پله های مدرن را برای شما به ارمغان می آورد.

در چند سال گذشته، عواملی از جمله آب و هوای سخت، تعطیلی تولید، و حتی هجوم حشرات باعث ایجاد مشکلاتی در زنجیره تامین مصالح ساختمانی شده است. نوسانات بازار بر هزینه‌های ساخت و ساز خانه و همچنین پروژه‌های تعمیر و بازسازی تأثیر گذاشته و باعث اهمیت آن از نظر از مقرون به صرفه بودن بو مزایای عملکرد محصولات چوب پلاست شده است.

چه از مواد بکر و چه از مواد بازیافتی ساخته شده باشد، چوب پلاست دوام بیشتری دارد و نسبت به محصولات چوبی سنتی نیاز به نگهداری کمتری دارند.

برای مشاوره ی تخصصی در مورد پله چوب پلاست و مشاهده ی نمونه پروژه ها به ون وود مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست , دیوارپوش چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

مصرف منابع جامعه باعث از بین رفتن مواد قابل استفاده برای انواع محصولات در عین ایجاد آلودگی می شود. پس از اتمام کار ساخت سازه ها، وسایل و برخی تجهیزات، اعم از کوچک و بزرگ، بسیاری از آنها به بیرون پرتاب شده و در محل دفن زباله قرار می گیرند. در آنجا، آنها هیچ فایده ای ندارند مگر اینکه فضا را اشغال کنند و آن مناطق را برای گیاهان و حیات وحش که معمولاً در آنجا زندگی می کنند غیرممکن می سازد. مردم این مشکلات رو به رشد را می شناسند و از طریق تغییر در عادات زندگی روزمره و فرایندهای عمومی و تجاری بیشتر به سمت پایداری بهتر قدم برمی دارند. استفاده از چوب پلاستیک در پروژه های ساختمانی یا عمرانی، مانند پارک ها، نمونه ای از این موارد است. بیایید به مزایای زیست محیطی مبلمان چوب پلاست برای پارک ها فکر کنیم و اهمیت دهیم و اینکه چرا باید  از آن برای بازسازی های آینده و فضاهای تفریحی کاملاً جدید در فضای باز در نظر بگیرید.

عمر طولانی مبلمان چوب پلاست

برخی دیگر از وسایل مبلمان پارک به اندازه چوب پلاستیکی دوام ندارند. ما چوب پلاستیکی را با چوب مقایسه می کنیم زیرا این انتخاب سنتی تر است و موادی است که چوب پلاستیک در ظاهر و کاربرد از آن تقلید می کند. چوب ظاهری دلپذیر و آشنا دارد که به خوبی در محیط پارک ها استفاده می شود. با این حال، از آنجا که زمانی بخشی از یک درخت زنده بود، شروع به تجزیه می کند. چوب می تواند توسط حشرات خورده شود یا به دلیل کپک و سایر میکروارگانیسم هایی که در شرایط مرطوب رشد می کنند شروع به پوسیدگی کند. همچنین اغلب در معرض خرد شدن، خراشیدن و لایه برداری یا آسیب دیدگی قرار می گیرد. در این حالت، مسئولان یک پارک باید مبلمان را جایگزین کرده و چوب جدید مصرف کنند.

چوب پلاستیکی مستعد این مشکلات نیست. همان ذات و طبیعت نامطلوب که آن را در محل دفن زباله مضر می کند، برای مبلمان پارک بسیار مفید و سازنده است. این عنصر و ارگانیسمهای مختلفی که با آنها در تماس است بدون تغییر و تضعیف باقی می ماند. در نتیجه، نیاز کمتری به استفاده از منابع بیشتر در تعمیر و نگهداری پارک وجود دارد.

مواد شیمیایی را واگذار نمی کند

یک اشکال اضافی از مواد خاصی که می توان برای مبلمان پارک استفاده کرد این است که آنها مواد شیمیایی مضر ساطع می کنند. پلی وینیل کلراید (PVC) نوعی پلاستیک متمایز از HDPE در چوب پلاستیکی است. مردم می توانند مانند PVE مبلمان را از PVC تولید کنند ، اما PVC می تواند هنگامی که گرم می شود (هنگام تولید) یا در محل دفن زباله گاز سمی (دیوکسین) تولید می کند. حتی می تواند ترکیبات ناایمن را به سادگی از طریق لمس (فتالات و سایر مواد شیمیایی) به افراد منتقل کند. با بازسازی PVC در چوب پلاستیکی برای مبلمان پارک ، می توانید از آسیب های زیست محیطی ناشی از استفاده از PVC جلوگیری کنید.

علاوه بر این ، چوب همچنین می تواند به دلیل مواد آب بندی که افراد به آن می زنند ، منبع خطر باشد. برای محافظت از چوب در برابر آب و پوسیدگی ، مواد شیمیایی به صورت دوره ای روی سطح مبلمان و سازه های چوبی بیرونی رنگ آمیزی می شود. متأسفانه ، این مواد می توانند شروع به خونریزی در زمین کرده و به گیاهان و دیگر ارگانیسم های ساکن در پارک صدمه بزنند. چوب پلاستیکی این عیب را ندارد ، زیرا برای سخت ماندن و جذابیت بصری به هیچگونه عملیات شیمیایی نیاز ندارد.

ممکن است دوباره بازیافت شود

با وجود انعطاف پذیری زیاد ، ممکن است زمانی برسد که بخواهید برخی مبلمان را با تغییر نیازهای پارک عوض یا بردارید. اگر چنین اتفاقی بیفتد ، لازم نیست نگران دور ریختن مبلمان و تأثیر منفی بر محیط باشید. همانطور که چوب پلاستیکی در ابتدا از محصولات بازیافتی ساخته می شود ، همچنین می توان آن را یکبار دیگر بازیافت کرد ، در حالی که HDPE درون آن کاربرد دیگری پیدا می کند. چوب پلاستیکی فقط به مبلمان پارک محدود نمی شود. این می تواند مصالح ساختمانی برای دیوارهای نگهدارنده ، عرشه ، پیاده روها و اسکله ها ، حصارها ، علائم و هر سازه یا شیء بیرونی که می توانید از چوب بسازید تبدیل شود. وقتی چوب پلاستیکی را برای مبلمان پارک خود انتخاب می کنید ، در تلاش برای محیط زیست هستید که تأثیر گسترده ای دارد و باعث کاهش ضایعات در زمان حال و آینده می شود.

می تواند بازیافت را توسط افراد ارتقا دهد

آخرین مزایای زیست محیطی مبلمان پلاستیکی برای پارکها ، مزایایی است که نسبت به بقیه کمتر است. شما می توانید با مبلمان چوبی پلاستیکی خود بازیافت و آگاهی بیشتر مردم از پایداری را ارتقا دهید. با نصب تابلو در محل پارک که توضیح می دهد چگونه تمام مبلمان از مواد بازیافتی ایجاد شده است ، می توان توجه به اهمیت بازیافت را جلب کرد. چشم مردم به پتانسیل بازیافت باز می شود زیرا مصرف کننده معمولی اغلب نمی بیند پلاستیکی که در سطل های بازیافت می ریزند به کجا می رسد. آنها به نوبه خود انگیزه بیشتری برای ادامه و/یا افزایش تلاش های بازیافت خود خواهند داشت ، زیرا می دانند که ملزومات اجتماعی مانند ساختارهای عمومی ممکن است از مصالح جدید استفاده شود.

 

بنابراین امروز با استفاده از چوب پلاستیکی در مبلمان پارک خود ، گامی در جهت حفظ محیط زیست بردارید. شما می توانید مصالح ساختمانی پلاستیکی بازیافتی مورد نیاز خود را با تماس با ون وود تهیه کنید. ما چندین نسخه از چوب پلاستیکی را در طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها عرضه می کنیم تا به طور طبیعی در هر پارکی ، با هر طراحی مناسب باشد.

جهت مشاهده ی نمونه پروژه ها به ون وود مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست , دیوارپوش چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

پلی اتیلن با چگالی بالا - ویژگی اصلی این نوع این است که از 95٪ HDPE تشکیل شده است، که همان ماده ای است که بطری های پلاستیکی شیر از آن ساخته شده است. برای ایده چشم انداز و پوشش، بسیار مناسب است. علاوه بر این، رنگهای مختلفی دارد که ظاهر زیبایی به آن می بخشد و هزینه نقاشی نخواهید داشت. با این حال، سختی آن بسیار کمتر از چوب است و برای استفاده در محوطه سازی وساخت خانه چوبی مناسب است.

چوب ترکیبی- یکی از ترموپلاستیک بازیابی شده است، که به پلاستیکی اشاره دارد که خاصیت ذوب شدن مجدد و تولید مجدد در محصول نهایی مورد نظر را دارد. غلظت 80 تا 90 درصد پلی اتیلن دارد. بسیار مقرون به صرفه است.

پر از چوب-درست مانند نام آن مشخص است که این نوع از پلاستیک بازیافتی مخلوط با خاک اره ساخته شده است. همچنین می توان پلاستیک را با سایر الیاف بازیافتی مخلوط کرد. همچنین حاوی 50٪ پلی اتیلن است. علاوه بر این، مزایای بیشتری مثل: کمترین حفره ها، زبری سطح و بهترین کشش را دارد که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای محوطه اطراف استخر ( دور استخر ) با پلی اتیلن با چگالی بالا تبدیل می کند.

چوب تقویت شده با الیاف-در این نوع پلاستیک بازیافت شده با رشته هایی از الیاف شیشه مخلوط می شود که ممکن است خرد یا پیوسته باشد. برای ساختارهای نگهدارنده مناسب است زیرا معمولاً از سایر انواع چوب پلاستیکی محکم تر است. به همین دلیل، برای تجهیزات زمین بازی و همچنین نرده های پلاستیکی و کف پوش ها خوب است.

مزایای آن برای جامعه

بزرگترین مزیت چوب پلاست این است که این چوب سازگار با محیط زیست است. با این حال، مزایای بیشتری برای جامعه دارد، مانند: این واقعیت که فرصت های تجاری و کاری بیشتری ایجاد می کند. این واقعیت که هزینه های نگهداری طولانی مدت کمتری نسبت به چوب دارد نشان می دهد که برای خریداران بزرگ مانند دولت های محلی و سایر سازمان ها، پول پس انداز می کند. علاوه بر این، به دولت های محلی کمک می کند تا محل دفن زباله های خطرناک را به طور موثر کاهش دهند. همچنین به استفاده موثر از ضایعات چوب کمک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده ی نمونه پروژه ها به ون وود مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

همیشه عرشه یا حیاط خود را تمیز کنید. از ریزش برگ، گرده، خاک و بقایای آنها جلوگیری کنید. همانطور که قبلاً ذکر شد، اینها می توانند باعث رشد قارچ روی عرشه شما شوند. اگر مشاهده کردید که لکه هایی در حال ایجاد کپک هستند، بلافاصله آنها را با یک برس بشویید. با این حال، مطمئن شوید که به کف شما آسیب نرسیده است.

عرشه چوب پلاست خود را خشک نگه دارید. اگرچه پوشش کامپوزیت رطوبت را جذب نمی کند، اما همچنان می تواند محل پرورش جلبک ها باشد، زیرا رطوبت می تواند رشد آنها را تسریع کند. همچنین مهم است که کف پوش خود را در زمستان خشک نگه دارید. نه تنها احتمال سر خوردن افراد را کاهش می دهد بلکه می تواند از عرشه شما نیز محافظت کند. اگر یخ در حیاط شما انباشته شده است، حتماً از روش های ساینده برای از بین بردن آنها استفاده کنید.

از فرش های بدون لغزش استفاده کنید. اگر مراقبت های لازم را انجام داده اید که کف شما لغزنده نباشد و هنوز هم لغزنده است، می توانید به جای آن از برخی فرش ها و تشک های لاستیکی استفاده کنید. این کمک بزرگی در فصل زمستان و باران است که معمولاً کف پوش ها مرطوب هستند.

تابش نور می تواند از لغزش و سقوط روی عرشه های کامپوزیت جلوگیری کند. تمیز کردن منظم با آب و صابون یا پاک کننده کف پوش خطر لغزندگی سطح عرشه را کاهش می دهد.

خوشبختانه، برای کسانی که از کف پوش های چوب پلاستیک استفاده می کنند، اصلا جای نگرانی نیست. در حقیقت، عرشه چوب پلاست بیش از این ها برای چالش ها آماده شده است تا در مقابل سرمای شدید زمستان و باران های سیل آسا مقاومت داشته باشد و ایمن باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص چوب پلاست و مشاهده ی نمونه پروژه ها به ون وود مراجعه فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

چوب پلاستیک ها قادر به دستیابی به طیف عظیمی از ویژگی ها هستند در حالی که همیشه یک نقطه مشترک را حفظ می کنند: پایداری. همانطور که نگرش مصرف کننده نسبت به مسئولیت ما در قبال کره زمین در حال تغییر است، مواد جدید و پیشرفته، به سرعت راه خود را باز کرده اند. ون وود الوارهای خود را از پلاستیک بازیافتی تولید می کند. فرآیند ما باعث صرفه جویی در انرژی ، کاهش انتشار و چرخه عمر پلاستیک می شود. توجه داشته باشید در دوران کرونا ما از دستورالعمل های دقیق وزارت بهداشت پیروی می کنیم تا کارمندان و مشتریان خود را تا حد ممکن ایمن نگه داریم. بنابراین می توانید با اطمینان به الوارکده سفارش دهید.

ما انواع مختلفی از رنگ ها و اندازه ها را ارائه می دهیم. برای جزئیات بیشتر با ما در ارتباط یاشید.



:: برچسب‌ها: ون وود , محصولات چوب پلاستیک , نما , کف پوش , استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

محصولات چوب پلاست ون وود در برابر حشرات ، پوسیدگی ، رطوبت و بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت می کنند. در برخی از کاربردها ، این محصولات جدید در حال جابجایی با مصالح ساختمانی سنتی هستند . تقاضای جهانی برای این محصولات الوار پلاستیکی در حال افزایش است، که بخشی از آن به دلیل افزایش کاربردهای بسیار آنها است. یکی از کاربردها، خانه چوبی ما، یک خانه چوبی مدرن است که بهترین ویژگی های این سبک از خانه ها را دارد. اگر از آلرژی یا آسم رنج می برید ، خانه چوبی بهترین انتخاب برای شماست. بسیاری از مناطق اروپای میانه و اسکاندیناوی قبلاً به ساخت و سازهای این نوع خانه ها روی آورده اند. یک روش طبیعی و سالم برای ساخت. با ما در ارتباط باشیم.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , خدمات تحت وب , بهینه سازی و پشتیبانی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

  ون وود یکی از پیشگامان صحنه رو به رشدچوب پلاست در ایران می باشد. سالهاست طراحی و ساخت طیف وسیعی از محصولات چوب پلاستیک پیشرفته را تجربه کرده ایم.

بسیاری از افراد به دنبال لذت های معنوی در دورترین نقاط هستند. دیگران آنها را با محصولات چوب پلاست مادر خانه خود پیدا می کنند.

عامل اصلی موفقیت ما بهبود و توسعه مداوم دامنه محصولات ما است. گواهینامه های متعدد هم برای مواد اولیه و هم برای محصولات ما اطمینان از کیفیت برجسته ما را فراهم می کنند. تجزیه و تحلیل بازار و روابط نزدیک با مشتری تضمین می کند که خدمات و محصولات ما متناسب با نیازهای مشتریان ما است.



:: برچسب‌ها: ون وود , محصولات چوب پلاستیک , نما , کف پوش , استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

محصولات چوب پلاستیک ون وود ظاهر دلپذیر چوب را با عملکرد و سهولت تولید پلاستیک ترکیب می کند. این مجموعه کامپوزیت های پلاستیکی- چوبی، ذرات ریز چوب را با مواد پلاستیکی تجدیدپذیر ، زیست تخریب پذیر و بکر مخلوط می کند تا محصولی با کیفیت را تولید نمایند.

چوب پلاست ها که شاید به عنوان مواد کفپوش شناخته شوند ، در واقع طیف وسیعی از کاربردهای بالقوه را دارند. این تنوع در ظاهر محصولات ساخته شده از چوب پلاست ، آن را برای استفاده گسترده ای از نیازهای طراحان ارائه میکند.

برخی از ویژگی های محصولات ما:

 - ثبات در شرایط مختلف آب و هوایی

 - عمر طولانی

 - هزینه نگهداری کمتر

 - ضد ضربه

 - ظاهر و احساس طبیعی

- سهولت در نصب

- زیست تخریب پذیر و ...

آیا علاقه مند به بحث در مورد اینکه آیا چوب پلاستیک ون وود برای نیاز شما مناسب است، هستید؟ ما علاقه مند به شنیدن صحبت های شما هستیم. امروز برای تعیین وقت مشاوره برای انتخاب دقیق  با ما در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: چوب پلاست , ون وود , محصولات چوب پلاستیک , نما , کف پوش , استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود

مهندسان، طراحان داخلی و سازندگان پروژه های عمرانی به دلایل مختلف به ون وود می آیند. معمولاً آنها فکر می کنند که ما می توانیم با پیشنهاد ارزش افزوده به آنها کمک کنیم. اینکه ایشان به جهت پایداری، عملکرد و قابلیت های محصولات چوب پلاستیک ون وود به ما مراجعه میکنند. مسئولیت مشاوره ما را  برای کمک به شما صد چندان میکند. رویکرد ما با استماع صحبت های مشتریان شروع می شود. هنگامی که متوجه شدیم چه مواردی برای آنها مهم است ، آنگاه بر روی یافتن راهکارها کار کنیم.

برای مشاوره و آگاهی از انواع محصولات دوستدار محیط زیست ون وود بر روی این لینک کلیک نمایید.



:: برچسب‌ها: چوب پلاست , محصولات چوب پلاستیک , ون وود , کف پوش , نما ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود


ون وود بهترین تولید کننده چوب پلاستیک

مشاهده محصولات چوب پلاستیک ون وود



:: برچسب‌ها: ون وود,چوب پلاست,محصولات چوب پلاستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ون وود
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد