نمای ساختمان چوب پلاست
نوشته شده توسط : ون وود

نمای کامپوزیت چوب پلاستیک و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید.

نمای چوب پلاست ون وود یک راه حل اکولوژیکی و بدون مواد شیمیایی برای روکش و نماهای خارجی است. ون وود طیف محصولات گسترده ای را برای روکش ارائه می دهد که با فناوری نوین تولید شده اند. چوب پلاست این امکان را به نمای ساختمان شما می دهد تا در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب با موفقیت استفاده شود. روکش های چوب پلاست برای نما بدون رزین و مقاوم در برابر پوسیدگی هستند.

چوب پلاست نمای الوارکده می تواند 30 سال عمر مفید داشته باشد. این واقعیت بر اساس بررسی شرایط از جمله کیفیت کار در زمان نصب و قرار گرفتن چوب پلاست در معرض آب و هوا از جمله مکان، ارتفاع و طراحی است.

چوب پلاست نما یک سیستم تکمیل بیرونی شبیه به یک پوسته یا یک لایه اضافی غیر باربر است که یک هدف دوگانه را انجام می دهد. نه تنها به محافظت از فضای داخلی ساختمان در برابر عوامل جوی کمک می کند، بلکه نما را نیز تزئین و جذاب می کند. چوب پلاست مناسب نما، به عایق بودن ساختمان و مقرون به صرفه بودن آن کمک می کند و در عین حال عایق حرارتی ایجاد می کند و تغییرات دمایی داخل ساختمان را کاهش می دهد. همچنین به بهبود آکوستیک داخلی و نور روز کمک می کند.

چوب پلاست افزایش تطبیق پذیری نما  با تکنولوژی

در آخرین بررسی های انجام شده، به تازگی کارشناسان چوب پلاست را به عنوان جایگزین پایدار چوب معرفی کرده اند. این تحقیق با عنوان "استفاده از فناوری کامپوزیت چوب پلاستیک برای افزایش تطبیق پذیری"، مزایای کامپوزیت های چوب پلاستیک را به عنوان جایگزینی برای چوب طبیعی بررسی می کند. در حالی که چوب همیشه مورد توجه قرار گرفته است، معماران و مهندسان در سراسر جهان متوجه شده‌اند که استفاده از چوب پلاست بسیار مناسب است. این نکات از مرحله تهیه و محدودیت‌های مربوط به نحوه پردازش آن تا چالش‌های مربوط به نصب و طول عمر آن به ویژه در آب و هوای غیرقابل پیش‌بینی می باشد. چوب پلاست های های مبتنی بر چوب می توانند از طریق استفاده مجدد از الوارهای دور ریخته شده، هدف دیگری را به بخش پایانی عمر چرخه عمر الوار اضافه کنند.

وقتی چوب پلاست به عنوان یک راه حل برای نمای خارجی ساختمان استفاده می شود مزایای زیادی دارد. اولا، چوب به طور طبیعی زیبا است و احساس گرم و جذابی ایجاد می کند. هر تکه چوب از نظر ظاهری کاملاً منحصر به فرد است، با رنگ و طرح دانه منحصر به فرد خود. چوب پلاست دارای رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی است. علاوه بر این، چوب پلاست یک متریال سبک وزن است که می تواند به راحتی تغییر و در طول عمر خود به عنوان یک مصالح ساختمانی ایده آل استفاده شود.

چوب پلاست نما، به دلیل پایداری آن به عنوان یک راه حل برای نمای خارجی بسیار مورد اقبال قرار گرفته است. بسیار بادوام، کاملاً زیست تخریب پذیر است و یک ماده تجدید پذیر است. چوب پلاست، به دلیل خواص پایدار آن به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و در صنعت ساختمان سبز ترویج می شود.

هنگامی که خواص الاستیک و استحکام کامپوزیت های چوب پلاست مشخص شد، طراحی و توسعه برای نمای ساختمان بسییار مورد استقبال متخصصان قرار گرفت. با نمای چوب پلاست ساختمان، خلاقیت با زیبایی شناسی ملاقات می کند.

"استفاده از فناوری کامپوزیت چوب پلاستیک برای افزایش تطبیق پذیری" بسیار توصیه شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای چوب پلاست نما، عملکرد و طراحی که چوب پلاست ها می توانند به معماران و مهندسان ارائه دهند و مشاهده ی نمونه پروژه ها به ون وود مراجعه فرمایید.





:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست , دیوارپوش چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: